שפיכה מוקדמת היא תופעה מוכרת מאוד לגברים רבים, וכמובן גם לנשים החולקות איתם את אותה המיטה. על קצה המזלג, מדובר בתופעה בה הגבר מגיע לשפיכה בשלב יחסית מוקדם, הפוגם באפשרות ליהנות מיחסי מין עם חדירה ממושכת. מה שחשוב לדעת הוא ששפיכה מהירה אינה חייבת להיות גזירת גורל, ושיש כמה דברים שניתן לעשות בנושא.

פתרונות לשפיכה מהירה

  • ספריי אלחוש – בשוק ניתן למצוא ספריי מעכב שפיכה המבוסס בעיקר על לידוקאין, תרופה המשמשת ברפואה לאלחוש לצורך ביצוע הליכים כמו ניתוחים מקומיים. הלידוקאין חוסם העברה של סיגנלים מהפין אל המוח, ולכן המוח אינו יודע לכאורה שישנה רמת גירוי גבוהה.
  • שימוש בקונדום – לא כל הגברים והנשים מתלהבים מקונדום, אך לצד היותו אמצעי הגנה ליחסי מין בטוחים, הוא גם מקטין את רמת החיכוך. על כן, הוא יכול בהחלט לשמש גם לעיכוב השפיכה תוך הקטנת הגירוי.
  • אוננות – אם יודעים שעומדים לקיים יחסי מין באותו הערב או הלילה, ניתן במהלך השעות שלפני לאונן עד לשפיכה, וכך להגיע פחות מגורים אל חדר המיטות בלילה.
  • סיבוב שני – אפשר להחליט עם בת הזוג על כך שהלילה עושים שני סבבים. הסבב הראשון יהיה מהיר יחסית ובו הגבר יגיע לשפיכה מוקדמת. זמן לא רב לאחר מכן יתחיל הסבב השני, אשר בו לאחר הגמירה הראשונה יהיה פחות גירוי ומכאן שהסבב יימשך יותר זמן.
  • תרגילים – אפשר להתאמן על הארכת הזמן עד לשפיכה. בעיקרון, האימון מורכב פשוט מאוננות, אך הפעם במקום לגמור שמים לב לרגע שלפני, ועוצרים “על הקצה”. כלומר, מנסים שוב ושוב להגיע לרגע השפיכה אך מבלי לגמור, ובכך מאמנים את המערכת להיות יותר בשליטה.
  • לדבר עם בת הזוג – שיחה עם בת הזוג על השפיכה המהירה יכולה לפתוח הרבה דלתות. ייתכן מאוד שבשיחה יתגלה שהחדירה פחות חשובה לה מהמשחק המקדים, שיש עוד דרכים נהדרות לענג אותה, והלחץ וחוסר הביטחון עם תחושת האשמה סביב השפיכה המהירה, תרד פלאים.
  • תכשירים טבעיים – ישנם מספר תכשירים לחיזוק האון הגברי שיכולים להועיל בתור מעכב שפיכה . מדובר בתכשירים המבוססים בעיקר על תמציות צמחים שיכולים להגדיל את זמן המשגל.

קרדיט תמונה FREEPIK