אנחנו רואים אותם בכל מקום. למעשה, הם מצליחים להיות נראים ובלתי נראים באותו הזמן. אלה הם מעקות הזכוכית השומרים עלינו בין קומה לקומה או במרפסת. אותם מעקות שאנו נשענים עליהם כאשר אנחנו שותים קפה בצהריים, ואותם מעקות בדיוק משתלבים טוב כל כך עם כל עיצוב. מעקה זכוכית חלבית הוא מעקה איכותי שכל אחד צריך להתקין בבית או במשרד.

כל היתרונות של מעקות זכוכית חלבית שכדאי להכיר

מעקה זכוכית חיצוני הוא מעקה חזק המשמש במקומות שונים. קיימים סוגים שונים של זכוכיות הבונים את המעקות, כאשר מבין המעקים הנפוצים הוא מעקה זכוכית חלבית. למעקה זה ישנם כמה יתרונות משמעותיים:

  • מעקה העשוי מזכוכית מעוצבת – זכוכית חלבית היא זכוכית מיוחדת שקיבלה את שמה בעקבות צבע החלב הלבנבן שלה. שני החלקים החיצוניים של הזכוכית הם שקופים, בעוד החלק האמצעי הנמצא ביניהם הוא לבן. הזכוכית החלבית היא בעלת מראה ייחודי. מצד אחד יש לה נוכחות במקום, אך נוכחות זו היא עדינה ומעניקה לכל מקום מראה נקי, אסטטי וקסום.
  • ·          מעקה עמיד וחזק – למרות המראה העדין שלה, הזכוכית החלבית היא זכוכית חזקה. מעקה זכוכית חיצוני הוא מעקה עמיד וחזק אשר מתאים למגוון רחב של מקומות. ניתן להתקין אותו בחדר המדרגות, במרפסת ובמבנים חיצוניים בידיעה שהוא ישמור ויגן על כולם מפני נפילות. מדובר במעקה בטיחות עמיד לכל דבר ועניין. מעבר לכך, מעקה הזכוכית עשוי בדרך כלל מאחת משתי זכוכיות חזקות. האחת היא זכוכית רבודה. מעקה זכוכית העשוי מזכוכית רבודה כולל שתי זכוכיות שביניהן יש שכבה מיוחדת שאינה מתנפצת לרסיסים. השנייה היא זכוכית מחוסמת שהוכנה בתהליך חיסום ייחודי ומכאן החוזק שלה.
  • השקעה לטווח ארוך – מחירי התקנת מעקות זכוכית הוגנים בסופו של דבר. גם אם בחרתם במעקה זכוכית יקר יחסית, דעו שהוא ישמש אתכם לתקופה ארוכה. כמובן, מומלץ לבדוק את טווח המחירים בשוק ולעשות חקר כדי למצוא את הצעת המחיר המתאימה לכיס.

איך בוחרים חברה להתקנת מעקות זכוכית?

רוצים להתקין מעקה בטיחות במרפסת? מעוניינים לאבטח את הבניין כדי שהעובדים ירגישו מוגנים? אם כן, עליכם לבחור חברה טובה המציעה שירותי התקנת מעקה חיצוני. התקנה של מעקה אינה עניין של מה בכך והעובדים צריכים להיות מודעים לכל כללי הבטיחות הנובעים מכך. לפיכך, מומלץ לבחון היטב את החברה שאליה אתם פונים, לברר לגבי שנות הניסיון בתחום התקנת מעקות, לבקש המלצות וגם לבדוק מחירים. חברה הוגנת תמיד תציע לכם הצעת מחיר מפורטת.