אם חשבתם שעבודה מהבית היא הגשמת כל השאיפות והחלומות שלכם, בואו לגלות כמה דברים שלא ידעתם על אותן משרות שמציעים לכם לעשות מהבית.

אתם בסוף תגלו שאתם אפילו עלולים לעבוד בחינם ללא שכר כלל.

עבודה בחינם מהעבודות מהבית, האם זה באמת בחינם? ובכן, זה תלוי במצבך. אם יש לך כבר את המשאבים כיצד למצוא עבודה חינם מהעבודות מהבית, אז זה באמת בחינם. אבל אם אין לך משאבים זמינים במציאת עבודות מסוג זה, אז זה בכלל לא בחינם.

מהם המשאבים עליהם אנו מדברים? לא מקוון הם המשאבים הברורים ביותר. מה שיש לנו במציאת משרות אלה הוא האינטרנט. ובהתאם לעבודה שאתה מחפש ייתכן שיהיה עליך לשכור או לפנות דירה באזור עסקי לעבודה. זה אפשרי בהרבה מקרים.

השיטה הלא מקוונת היא הבחירה השנייה. כאן אתה צריך לעשות מה שמכונה עבודות תיאוסלקטיות. זוהי רק טכניקת איש מכירות מדלת לדלת. ייתכן שתצטרך אפילו ללכת למדינה אחרת כדי למצוא עבודות אלה.

השיטה השלישית היא שיטות הבנקאות. שיטות אלה דורשות מאמץ רב. בעבודות אלה אתה מלווה להם כסף לביצוע פעולות כגון; שליחת ניירות ערך, מניות, אגרות חוב, קרן, הלוואה או השקעה, בדרכים שונות. בסופו של יום, אתה יוצא לכביש נוסע ממקום אחד למשנהו. זוהי עבודה בודדה במצבים קיצוניים של נסיעות ובדידות.

לבסוף העבודה הרביעית החינמית היא הבלשית באינטרנט. שלא כמו קודם שהמשימה שלך הייתה למצוא את הפושע, עם סוג זה של עבודה, המשימה שלך היא לנסות לתפוס את הפושע. כעת, זוהי עבודה הדורשת ממך להפוך למשטרת אינטרנט. כעת, יש כבר מאגר מידע שעוקב אחר כל העסקאות הבלתי חוקיות. אתה פשוט מצביע בדפדפן שלך על המרכיב והקלד את משפט המפתח כדי למצוא את כל העסקאות.

למרות שכל עסקה עשויה להיות באתר אחר, קיימת מערכת אוטומטית היוצרת מסד נתונים משותף. אתה פשוט מפנה את הדפדפן שלך לאתר ומצא לאן התשלומים הולכים. מאגרי מידע אלה משותפים לכל מי שמשתמש במחשב. כל מי שאני מכיר משתמש בשיטה בנקאית שלו כדי לקבל תשובות לבעיות הפיננסיות שלו. בתקופה זו, לכולם יש כרטיס אשראי, כרטיס חיוב, אינטרנט ופייפאל. אז יש לדווח על עסקת כרטיס אשראי ולזכות גם כן.

בסופו של דבר, ההבדל הגדול בין ארבעת סוגי המשרות הללו הוא שרק הראשונה מחייבת אותך להביא את העובד או מחפש העבודה לשכונה. הסוג השני הוא דיאלוג בין הסמן לדפדפן האינטרנט. לסוג השלישי, הגורם הפלילי ענה על כל השאלות שלך. כרטיסי טביעת אצבע הם יותר פתרונות תעלומה. הסוג הרביעי הוא רק בלש האינטרנט. מכיוון שמדובר בפשיעה בסייבר, התפקיד שלך הוא למצוא את דף הבית של האתר ולקרוא את כל הנתונים שפורסמו. לאחר שנמצא, עליך לקרוא את הנתונים שפורסמו ולהשוותם לטקסט המתורגם. זה יעזור לך להבין את המשמעות המדויקת של המילים. במקרה שהטקסט המתורגם אינו תואם את משמעות הנתונים שפורסמו, ברור שהנתונים שגויים. למעשה, ככל שאתה עוקב אחר הנתונים שפורסמו, כך סביר שהעסקה אינה הונאה.

אין כדורי קסם שישיגו אותך בעבודה. עם זאת, קרוב ל 100% מכלל עבודות הזנת הנתונים מחייבות הכשרה. אתה יכול להתאמן על התפקיד אך מטבע הדברים, זה לא מוביל לעבודה. זה קשה ולוקח זמן. לכן אנשים רבים מעסיקים רק קלדניות מאומנות. יש הרבה מוסדות המציעים הכשרה חינם כגון בית הספר המקומי המקצועי. למרבה הצער, הרבה מבתי הספר להכשרה אלה אינם מוסמכים, כך שתצטרך לחפש את בית הספר המוסמך הנכון כדי לקבל את ההכשרה המתאימה. אתה יכול גם להיות חבר באגודה כגון SAC (Special Internet Community) מאחת מהסיבות הבאות. ראשית, הוא יודיע לך שאתה לא קונה מסתורין מכיוון שתקבל את ההכשרה המתאימה. שנית, הוא יודיע לך מי היו חשבונות המפתח שתצטרך לדבר איתם על מנת לברר את “מספר המשכורת” השייך לחברה, את מספר חשבון הבנק ולאן הוא יפרסם. לבסוף, החשבונות הטובים ביותר יבקשו מכם להרוויח תשלום מכל עסקת קניות מסתורין ותוכלו לשמור רק אם תעשו עבודה טובה, ולכן תקבלו יותר עסקאות ועוד מטלות.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *