כי גם בתחום העניבות למרות שלא חשבתם עליו כמעט, יש המון סוגים עיצובים וסגנות שכדאי לכם להכיר. בואו לגלות את עולם העניבות וההיסטוריה שלו.

ההיסטוריה של העניבות חזרה עוד כמה שכולם יכולים לזכור. הוא האמין כי היסטוריה של עניבה החלה בוונציה מהמאה ה -12. אציל ונציאני בשם ג’ובאן בטיסטה ג’ורג’יני היה ידוע בתחושה האופנתית שהנחיל לעובדיו. הוא ביקש מהם לקשט את חולצת המדים ושאר בגדיהם בצבעים ודוגמאות שהצהירו שהם שייכים לו, כמו גם לתאגיד שלו. זה עזר לקבל מחברות ומסמכים אחרים הקשורים לעבודה לקבל אישור. הבגדים הללו ניתנו אז לכל העובדים הגברים.

עניבה עם זנבות רשת הייתה חולצה מושלמת לעבודה כי האיש לא היה דואג שיצטרך לתקן את העניבה שלו בסוף היום. חולצות עבודה היו ידועות במקור בשם “כפפות” ועניבות הן מה שאנשים לבשו בעיקר במהלך העבודה במקום שמלות. העניבות הראשונות הועברו לבריטניה בשנת 1700. המלך צ’ארלס השני אחז ביחד עם שאר האיש הפשוט. לבסוף הופק “פטנט מלכותי” המייצר אבזם שיניים של תנין. התקשרות חדשה זו ניתנה לפורטפוליף או לחבר בצבא. עם הזמן, המעיל קיבל את צורתו הנוכחית.

היסטוריה של עניבה הבגדים לא היו מעוטרים באבנים או נצנצים. הם עקבו אחר מושג בסיסי ביותר: כולם היו מחוברים על הצוואר. ההיסטוריה של החידוש מורכבת מפפיון עניבה וארבע ידיים. עם הזמן, סגנונות החידושים הפכו למגוונים יותר ויותר. היו גרסאות משובצות, רקומות ואפילו צבועות מהאופנה שהייתה פופולרית פעם. אנשים איבדו את הפחד שלהם ללבוש את אותו הדבר הישן. סגנון החידוש החליף לאורך זמן את שמלת הגבר הפשוט. עניבות חידוש אפילו גרמו להלם אופנתי בקרב האליטה.

אופנת עניבה אז התייקרה מאוד והאצולה כמעט ונותרה מאחור. מעמד העילית עדיין העדיף את הכפתורים בצווארון רגיל על פני כל דבר שעשוי להבחין בו. המהפכה התעשייתית השפיעה רבות גם על צורת העניבות. אינטרסים עסקיים גדולים רכבו גבוה ואופנת עניבה הייתה בדרך החוצה. הבוהמה הקשישה שלטה ביום ואופנת העניבה הושארה לגילאי 30.

בשנות ה -60 חזר טרנד אופנתי חזק יותר והעניבות הפכו לצבעים עזים יותר. הרבה כלות מלחמה אימצו את עניבת הצוואר והפכו את העניבות לחלק מהיופי שלהן. הדורות ההיפים אהבו את העניבות הצבעוניות שלהם. אפילו צעירים נהנו לחבוש עניבות. הצורה נעשתה יותר ויותר מוגזמת. הייתה אפילו תקופה שבה חשבו שלעניבים יש השפעות חיוביות על הבאת ברכה למין האנושי. יתר על כן, האמינו כי עניבות עוזרות במדיטציה וזה הפך לשערורייה של זמננו.

במהלך שנות השמונים הסתיימה ההשפעה הרעה של עידן ההיפים והטעם הרע של עידן מרד הסטודנטים הסתיים. אופנת עניבה הפכה לאמיתית ואנשים התחילו להעריך את האופנה יותר. הרבה שינויים שנויים במחלוקת התרחשו במהלך שנות ה -80 וה -90. אנשים הביעו את עצמם באמצעות אופנה וכוח האופנה החליף את ההיגיון וההיגיון. האינפלציה של טיפוסים חתיכים והצורות הרוחות שסימלו משיכה מינית קיצונית הפכו לפופולריות להפליא. אנשים התחילו ללבוש בגדים ענקיים ולוגואים והכל היה מחוץ לפרופורציות.

זהו התקופה שראתה את הולדת תעשיית הדפסי המסך וצבע הבדים ואת סגנון הגראנג ‘ששטף את רחובות האופנה. לכן, היו אלה הזמנים שבהם אנשים החלו להתאים אישית ולצבוע את עניבותיהם כדי להביע את עצמם. מנקודה זו והלאה, הזוהר מלווה אותנו כבר זמן רב. אנשים הפכו אובססיביים לאביזרים והשינוי היה מאוד מרכזי מכיוון שאנשים היו צריכים לעקוב אחר אופנה. הגיע הזמן להיפטר מחכמי האופנה הישנים ולהתחיל להעריך אופנה אמיתית שהיא נצחית ושינוי מערכת אקולוגית. מכאן שצביעת עניבה והתאמה אישית של קשרים הפכו למגמה.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *