כולנו יודעים על הסכנות של ריצה של הרבה שליחויות, ריקודים ואכילה במכונית. אנו עשויים להיכנס לשיחות על כך שלעולם לא נגמור את מה שאנחנו עושים כי פשוט אין לנו זמן להתחשב בכביש שפחות נוסע בו. אנו עשויים לחרוג מעבר לגבול בניסיון לספק את יעדינו. ברגע שאנו מבינים שאנו על הכביש לזמן מה אנו מבינים שאולי מוטב לתכנן מראש ולעשות מזה טיול של מספר ימים. זה כאשר הגילוי של תיק אוכל תרמיל מעוצב הוא הטוב ביותר.

שקיות תרמיל רבות ומעוצבות כוללות את כל מה שאתה צריך לארוחה בריאה ולבבית. יש להם את היכולת לשמור על האוכל חם או קר במשך ימים. היכולת להפריד בין האוכל החם והקר היא משהו שהרבה תרמילאים מעריכים מאוד. זה מאפשר לכל אחד לקבל את מה שהוא צריך כדי להכין את המזון בעצמו. כמובן, כלולות הוראות כיצד לייצר ארוחה.

 מרק הוא חובה

אם אתה מתכוון לבסס את שקית המזוודות שלך על מרק, אתה באמת צריך לוודא שמדובר במרק איכותי. מרק לא רק ממלא, הוא ימשיך אותך לאורך זמן, ואין לו את הקלוריות הנוספות שמאכלים אחרים. התרחק מתערובות מרק מיידיות או אם לא תכין בעצמך. טעם המרק בהחלט הולך להיות טוב יותר. לחקור תרבויות אותנטיות ולמצוא כמה שהופכות את המרק לטעום מספיק טוב לאכול.

קינוח

לרוע המזל כמה מתיקי התרמיל הטובים ביותר כוללים חטיפים, לפעמים אפילו קינוחים. בחירת התערובת הנכונה של מזונות חשובה, ואתה רוצה להיות בטוח שיש לך תערובת של מזון בריא שיעזור לך להמריץ אותך ולהמשיך אותך. בנוסף, ניתן להשתמש בשקיות אלו במשך ימים בכל פעם, והן קלות מאוד להרכבה.

עם זאת, לפעמים כדאי להימנע. במקרה זה תרצו לקבל כמה מזונות ארוזים מראש, למרות שנייר טואלט איכותי הוא כנראה הבחירה הטובה ביותר לארוחה מוכנה מראש. הממתקים הם פריט נהדר נוסף, והם זמינים ברשת וניתן לשלוח אותם עד הבית.

לבסוף, ייתכן שיהיה רעיון טוב לנסות ארוחות שאינן חייבות להתבשל, כולל פחיות מזון, מכיוון שהן נוטות להיות עתירות במלח ושומן. עם זאת, אם אתה צריך להפוך את האירוע למעט מיוחד יותר, אולי כדאי להכין את המרק, או אולי את שקית האוכל, ולבקש ממישהו שיביא אותו לפתחתך. זה פשוט להתקשר למספר על הפחית, או שתשאיר את המרק במכונית שלך, או אפילו לקחת אותו איתך אם אתה מתארח במלון או בצימרים בצרפת.

אז אל תשכח את האוכל שלך. התחרה על התיק שלך מקסימה, אבל זה יכול להיות קצת אם אתה לוקח איתך הרבה ארוחות קטנות. או לשלוח אוכל משלך או לתרום מחדש לחלק הזמין בחנות ההנחות הקרובה ביותר.

יתכן שיהיה לך מזל ותמצא חנות בגדים יד שנייה נהדרת, או שפשוט תצטרך לחכות עד שתמצא את הנכונה. בכל מקרה העצה הטובה ביותר שלך היא לבדוק את האפשרויות שלך ולנסות לדבוק בתקציב שלך. אתה חייב את זה לעצמך, לבריאות שלך ולחיים שלך.

רוצה ללמוד עוד על בישול הצרפתים? בדוק את המשאבים הבאים:

אם אתה מעוניין לבשל את האוכל כמו הצרפתים, כדאי לבדוק את בתי הספר הקולינריים הצרפתיים הרבים לתיקון שלך. אחרת, ייתכן שתצטרך לעשות קצת מחקר כדי למצוא את התוכניות הטובות ביותר התואמות את הידע והפרקטיקה הקודמת שלך. אתה יכול אפילו לשאול או לחפש באינטרנט כדי למצוא את המבצעים הטובים ביותר לנסיעות …

מה אתה צריך להביא לבישול? כמובן שתזדקק לציוד החשוב ביותר שאתה יכול לדמיין:

כמו כן, תרצו לקבל את המרכיבים הדרושים לכל ארוחה שאתם מבשלים. הקפד לקבל מספיק סירים לבישול בבית.

תרצו להגיש את הארוחות במכלים רב פעמיים. אני ממליץ על לפחות שתי חתיכות סכו”ם מפלסטיק, תרמוס גדול, מגבת גדולה וקערה חמה בגודל נחמד. כמו כן תרצה שיהיה לך מיכל פלסטיק בעל פה גדול לאיסוף הארוחות.

לייצור פלסטיק תמיד יש מבצעים ומבצעים. בדרך כלל יוצעו מכירות על פריטים פופולריים. כחלק ממסע חיסכון מתמשך, מקומות רבים יורידו את מחירי פתיחת המכולות. בדוק את הבלוג הזה באופן קבוע לכתיבה מרגשת ותמונות של עסקאות ומכירות.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *