בשנים האחרונות יותר גננים ביתיים הופכים לירוקים ורבים פונים לשיטות גינון אורגניות. זה די פשוט ומועיל למדי לסביבה. גינון אורגני שונה מהשיטות המקובלות מכיוון שהוא מתחשב באדמה, בחרקים ובסביבה.

אם מגדלים צמחים קונבנציונאליים יש לרסס אותם בחומרי הדברה כדי להרחיקם מחרקים ומזיקים אחרים. יש למשוך עשבים שוטים ולהשתמש בקוטלי חרקים כדי למנוע מציפורים לאכול מהצמחים שלך. אין צורך לרסס עשבים שוטים מכיוון שישנן שיטות טבעיות לשליטה עליהם. בתוך גינה בדרך כלל יהיה לכם תערובת של ירקות שהם די שונים מהצמחים שאתם מגדלים בשורות קונבנציונאליות. הם נעים מתירס ועד שעועית ועד עגבניות.

הגן המקובל שלך עוסק בשליטה ולא בקיימות. אתה הורג את החרקים שאוכלים את הירקות והעשבים העוצרים שמפסיקים להאביק. אך אין ערובה לכך שלא תקבל מזיק או שלא תופיע פתאום מחלת צמחים.

 בתוך גינה עליך להשתמש בשיטות אורגניות להתמודדות עם באגים ועשבים שוטים. ישנן דרכים טבעיות להיפטר מבאגים ולשליטה על מכשירי. כשאתה מגדל צמחים אורגניים אתה לא צריך לדאוג לחומרי הדברה ודשן כימי. זה קשור למערכות אקולוגיות שלמות שקיימות.

אם מפרקים צמח, אתם מבחינים שלכל חלק יש מטרה. נראה כי כל חלק בצמח מודע לעצמו ולקשר של כל החלקים. כשאתה מושך עשב אתה שובר את כל הצמח הזה. עכשיו הסרת את הצמח שהכיל את העשב. אבל הסרת גם את הצמח שעזר לך לשבור את העשב.

אם הצמח ששלפת היה דשא, יש לך כרגע דשא שלם שיהיה למישהו אחר להשתמש בו. עכשיו אתה צריך להשתמש במישהו אחר כדי לעזור לצמח. לכולם יש אותם צמחים וכולם זקוקים לאותם צמחים. אין זה יוצא דופן למצוא 3 או 4 סוגים שונים של צמחים הגדלים בגינה.

גננים אורגניים מתרגלים שיטות קיימות. הם אינם משתמשים בחומרים כימיים ודשן. בגינה אורגנית הדברה היא שילוב של שיטות רבות, אך ישנם מקרים בהם אפילו השיטות הפשוטות ביותר הן הטובות ביותר.

אחת השיטות הפשוטות והיעילות להדברת הדשא היא באמצעות סוג תלתן. תלנים חופרים את שורשיהם באדמה שבה צומח הדשא. זה מחליש את הדשא כי זה יהיה המקום בו יופיעו השורשים. אתה יכול גם להשתמש במרווה לבנה ישנה רגילה.

לזריקת אבנים על הדשא תהיה השפעה מועטה. כמו כן, ישנן דרכים להשתמש בסלעים לשליטה על צמחים טורפים כמו שליטוטים. גידולים כמו העגבנייה הטריפוליאטית הם סוג אחר של צמחים שיהפכו את הגינה שלכם לידידותית יותר לחרקים.

בכל מה שתשתמש בכדי לזרוק לעבר הדשא, אתה תעזור לצמצם את אוכלוסייתו.

פרחים

יש שנתיים ויש צמחים רב שנתיים. דבר אחד שעשוי להיות שונה מאוד בגינה שלך הוא שכמה צמחים יפרחו מדי פעם. ישנם פרחים שיעלו במקומות המוזרים ביותר וחלקם אף יפרחו במהלך החודשים שבהם הייתם מתווספים לאדמה חולית כדי להקל על הצמחים לצמוח ולסייע בתהליך הניקוז.

מצנן את החלל

האדמה בגינה שלך אמורה להיות מסוגלת להתחמם תוך פחות או יותר 12 שעות מכיוון שהצמחים שנמצאים באדמה יהיו אלה שעושים עבורך את ספיגת החום. צא לטייל באזורים שונים של הגינה שלך במהלך היום כדי למצוא את האזורים שהכי עובדים בהם. אנשים בדרך כלל בוחרים להשתמש בגריל מתכת או קמינים חיצוניים, אך באותה מידה תוכלו להשתמש באחד מהם ולהשפיע בצורה זהה.

כל אחד מהיתרונות הנ”ל פועל כדי להפוך את הגינה שלך להרבה יותר מהנה להיות בה מבלי לבזבז זמן להוציא את העשבים או להשקות את הדשא כדי להוסיף קצת חיים לחלל.

יצירת החלל המושלם

אתה עלול להיתקע עם שטח בגינה שלך המרוצף ואין בו צמחים, אך יהיה עליך שיהיה לך מקום לשבת ולהרהר בו. אתה יכול בקלות להוסיף ריהוט חסכוני שיאיר את האזור. אתה יכול לבחור מתוך כמה סוגים שונים של כסאות פינליים שיובילו אותך לאורך כל היום במיוחד בימי הקיץ החמים.

אז פשוט על ידי מחקר על סוג הגינה שיש לך יהיה לך קל יותר לבחור את הרהיטים המתאימים לגינה שלך. אם אתה לא מתכנן לקשט את הגינה שלך הריהוט הזול יעשה את העבודה. עם זאת, אם אתם מתכננים לקשט את הגינה שלכם תצטרכו להוציא אגורה או עשרה יפה כדי להשיג את הרהיטים היקרים מהסוג הנכון. בסופו של דבר תגיעו לגינה נעימה לעין אך לא מפוארת או יקרה.