ישנם יתרונות רבים שיעודדו אותך לקנות תוצרת ישראלית אמיתית. להלן החשובים ביותר.

 דגש על התוצרת:

רכישת תוצרת מקומית מקלה על הביקוש למזון מעובד ובכך מורידה את יוקר המחיה. אכילה מקומית עוזרת להפחית את הזיהום ולתמוך בתעשיות המקומיות. שני גורמים אלה תורמים רבות לסביבה נקייה וירוקה יותר.

מזון טרי ואורגני מיוצר באופן מקומי לטובת הצרכן, כאשר הספקים מתרכזים באיכות ולא בנפח המוצר. המשמעות היא שאתה מקבל מזון טרי יותר, אשר טוב יותר לבריאותך, כמו גם את התוצרת הטרייה ביותר.

 מתחרזת בצורה מבריקה ברפרטואר האמרות האהובות עלינו:

לאכול מקומי, לקנות מקומי, להשקיע מקומית

הביטוי ‘אוכל מקומי, קנה מקומי’ קיים כבר די הרבה זמן. תוצרת מקומית מיוצרת באופן מקומי לטובת הצרכן, כאשר עוף התולעים שופך את מזהמיו לאוקיינוס. התוצרת המקומית משקיעה באופן מקומי, כך שהכסף זורם מהמשקים בחזרה למשק המקומי, ומעלה את התעריף שסלמון אלפיני מקבל מהים. לדגים הגדלים יש גם תוחלת חיים הרבה יותר טובה, ולכן לייצור דגים מגדלים יש איכות חיים הרבה יותר טובה. לדג הסלמון יש גם איכות חיים הרבה יותר טובה, ולכן הם הרבה יותר טובים עבורך.

תהליך גידול הסלמון בר קיימא לחלוטין, וכל תקני גידול הדגים מוסדרים בהחלט.

סלמון בר ניתן למצוא במספר מקומות מדהימים, אך המקומות המדהימים ביותר עבור סלמון בר הם אלסקה, אקוודור, אלסקה, ובכלל אלה השוכנים לאורך קו החוף של אלסקה. ניתן למצוא את המינים עד לים בייקר. הייצור השני המוכר ביותר של מיני סלמון הוא גידול משק. סוג זה של סלמון גדל במסגרות הדומות מאוד לחוות בעלי חיים. הם צפופים יחד, בתנאי הזנות יומיות, כיבים ואורות. שיטה זו לגידול סלמון דומה מאוד לאופן גידול בעל חיים, ובתורה גם נחשבת בטוחה לצריכה ציבורית. פורל הקשת פופולרי מאוד הן לפעילות דיג ספורטיבית והן לדיג מסחרי. לספורט הוא נצרך במתכונים רבים, ומבחינה מסחרית הוא דג יקר מאוד בגלל הבשר העשיר והשופע שלו. דג נפלא זה ניתן למצוא במים טרופיים וממוזגים בכל רחבי העולם. דרך מצוינת ליהנות פורל קשת היא לסעוד במסעדה מקומית. זוהי חוויה ייחודית מאוד, וכזו שלא תמצאו בתפריטי המסעדות הרבה במיוחד. בנוסף לעובדה שזוהי ארוחה מהנה מאוד ללא קשר לצורה שלה, היא גם מסעדה מאוד מפלה. הסיבה לכך היא שהמנה שאתם אוכלים מגיעה ממקום קטן מאוד, והשף גאה מאוד בכל אחד מהמאמצים שלו. באמת המאמץ הוא זה שירשים את בלוטות הטעם שלך.

משהו בשביל כלום

מנה מחממת לב של ביסקוויטים ומעליהם משהו טעים היא דרך מצוינת להתחיל את היום. זוהי דרך נחמדה למלא אותך בבוקר, והיא מגיעה למקום לאחר יום עבודה ארוך בסוף השבוע. יהיה לך משהו ממלא וטעים לאכול בזמן שאתה מחכה להפסקת הקפה שלך. את הארוחה הזו אפשר להכין בזול, וזו תהיה מחמאה נפלאה לארוחת הבוקר שלכם. כמה וריאציות של מתכון זה נוצרו בעיקר עבור אלה המעוניינים לחסוך בתקציב שלהם. מבחינה טכנית, המתכון הזה קל מאוד להכנה. יש כמה כללים קשים ומהירים לעקוב אחריהם, אבל יש כמה טיפים שכדאי לזכור כדי להבטיח תוצאה טעימה. ראשית, תזדקק לתנור שיכול להכיל צינור חדיר לחות בין השמן החם ללחם. אלטרנטיבה לתנור תהיה תנור אוויר עליון, שהוא לא ממש חיוני לתנור עליון, אך לעתים קרובות מאוד נוח להרבה אנשים. יש אנשים שאולי לא טורחים להשתמש בשמן בטיגון הבצל. זוהי אלטרנטיבה לשימוש בשמן מכיוון שטיגון עם שמן יהווה קרום מעבה, וזה יכול להיות זמן רב וקשה להתבונן. מסיבה זו, אני מעדיף להשתמש במחבת שתוכננה במיוחד לשימוש עם לחמים הודיים. זהו ליווי חיוני ללחם הודי, ולכל סוג של לחם שטוח. אוכל ישראלי נוטה להיות מסורתי מאוד בכל הנוגע לבישול. בעבר היה קשה לאדם המודרני לבצע מתכונים רבים במטבח של היום, אך עם כמה התאמות פשוטות, כעת תוכלו ליהנות מאוכל ישראלי נהדר בבית. סביר להניח שתקבלו גם תודה רבה, וידיים מלאות במטבח לאחר מכן.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *