בשוק כיום יש מאות, אולי אלפי סוגי בשמים – אך לכולם יש מכנה משותף אחד: הם אינם מיוצרים עם בושם מלאכותי או אלדהיד.

הניחוחות השונים שאנו מכירים ואוהבים הם תוצאה של מדע שהחל במאה ה -17. רויאלטי העדיפה את השימוש בניחוחות משובחים והבושם המהפכני שיצר ז’אן פרנסואה הוביגנט בשנת 1770 הוא הבסיס לבושם המודרני. הוא החל לייצר בושם מ- Query את החומרים הריחיים הזמינים בפריז.

הם היו מאוד פופולריים בהתחלה, אם כי הם לא נמכרו במהירות כמו אלדהיד. חצר המלוכה בצרפת אפילו הקצתה מקום בלוח השנה שלהם למי שהתבשם על בסיס יומי.

לא עבר זמן רב והחברות החלו להעתיק ולשזור את התמציות הבוטניות ורכיבים טבעיים אחרים לשמלותיהן. בושם ארומטי הפך במהירות לקשר עם אלגנטיות מגניבה ותוך זמן קצר היו אלה ימים קרירים!

לא עבר הרבה זמן עד שהקול והתמונה האנושיים נוספו לכריות ההנאה. הבושם התערבב במהרה בבד ונלבש כמו חלוק ארומטי. הם היו מעורבים במים ליצירת תרסיס ריחני.

גם כיום, בשמים עדיין מהווים את המקור הגדול ביותר של תוספים ריחניים והם עדיין נמצאים בצורות רבות בכל רחבי העולם.

 התוויית סוגי הבשמים השונים תהיה אולי דרך טובה יותר להלהיב את ההמונים על היתרונות של מוצרים משובחים אלה.

שני בשמים פופולריים מאוד בעידן זה הם בשמים של בשמים מעוצבים. אם יש לך במקרה חנות בושם, רוב הסיכויים שבדרך כלל היית מוריד את הבשמים המעוצבים האלה. כמו כל בושם טוב, הם יקרים. עם זאת, מובטח לך להרגיש את ההבדל כאשר אתה לובש אחד מבשמי המעצב הנהדרים האלה. לא רק שתוציא ריח מקסים, אתה תרגיש אנרגטי ורענן כאילו יצאת זה עתה מספא אקסקלוסיבי.

בושם פופולרי נוסף הוא ה- By Just ‘For Men’ וה- Extension Casual שהוא נהדר לכל עת של השנה. ניחוחות גברים אופייניים יותר לסוג ריח גברי שאינו בחירה נדירה כלל לגברים. ישנם סוגים שונים של בושם לגברים הכוללים עץ, הדרים, מאסקי, פרחוני, עור ואוסי.

למרות שמדובר בבחירות יוצאות דופן, ישנם סוגים אחרים של בשמים לאירועים אחרים. בושם היהלומים הלבן של נשים של אליזבת טיילור נועד במקור לאירוע שהתקיים בלונג ביץ ‘, קליפורניה בשנת 1976. הוא עוצב על ידי אליזבת טיילור שהוכשרה כיועצת תדמית. העיצוב התבסס על תרבות הילדות בקליפורניה ושילב היבטים של חיי החוף.

כאשר הוא שוחזר לסרט ‘נערות ערים’ מ -1999 מאת פוקס המאה העשרים, הבושם נקרא מילניום ונארז בבקבוק עגול. הבקבוק כלל פקק ענק בגזרה ומקל ורוד עם סקו מוזהב. הניחוח הורכב נוצץ מתרכובות שבטיות חלקות ופרנגיפני טרופי שופע. היה קריר, מרגש ורומנטי.

בתי העיצוב של פריז היו אחראים להתקדמות הראשונית בעיצוב הבושם. `זכו לזכותם בבושם האיני המבריק של שעון החול; זה היה בתחילה לנשים וארוז בבקבוקים של 1.7 גרם. בקבוק הריח הראשוני של פריס הילטון תוכנן על ידי ז’אן קלוד דלוויל בשנת 1985. הוא היה ארוז בבקבוק בצורת יהלום והוצג ב- IIues לגברים נדירים.

בדרך כלל הריחות הטובים ביותר בבשמים לנשים מועדפים על ידי נשים. הוא האמין כי לנשים יפות יש פחות תקלות והן בדרך כלל נערצות על רגישותן. לריחות המפוארים והעדינים יש הילה של חושניות. מקום הקניות הטוב ביותר למציאת בשמים לנשים הוא חנות הבשמים. בושם נשים ב IIues הוא אחד מבשמי המעצבים הטובים ביותר בעולם. היא מועדפת על ידי רוב הנשים ברחבי העולם.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *