המונחים שטבעו המשמשים לתיאור מגוון חפצים צבאיים בהם משתמשת האנושות מועילים מאוד למעצבים. ברוב המקרים, מונחים כמו טנק, אומניבוס, ג’יפים, תצפית, איפל, טרנצ’וגופלר מוכרים לרוב האנשים ברחבי העולם. עם זאת, כעת עם הופעת הטכנולוגיות החדישות ביותר, כלי רכב צבאיים הופכים למכונות הרס מגעילות של AdvancedArt. דור המעצבים של ימינו מנסים להרחיב את היצירתיות שלהם על ידי לקיחת השראה משדות הקרב המודרניים. יש מגוון רחב של איילרים ממה שדמיינת.

טנקורי

מה יותר טוב אתה יכול להגיד מאשר זוג מגפי טנק מגניבים? ובדיוק כשאתה חושב שיש לך אותם, נראה שמפלצת הכרום המגושמת מגרשת אותם לצל הסיוטים. למרבה המזל, עכשיו יש עיצובים חדשים בשפע. אתה יכול לסרק דפוסים משוכללים, שילובי צבעים מוזרים או קישוטים מושכים את העין בכל מיני טנקים. המסוגננים נמצאים כיום בתעשיית האופנה.

אאוץ!

בזמן שנשים משתבצות בטקס, הגברים בציוד ההסוואה שלהם לוקחים ריסוס כל היום. אתה חייב להיות בר מזל מספיק כדי להיות לנסלוט גרין לפני שהאויב נותן לך הזדמנות מושלמת להסתפק בשינה נינוחה. או להיפך, אתה תמיד יכול להיות גיבור היום בטנק המיוחד שלך בסומליה. טוב שהלקוחות הם סנטינות למטרה זו בדיוק.

נועד לגנוב את ההצגה

אתה יכול להשתמש במשקפיים שלך כאן היטב כדי להדביק קצת חום. חורק כשומר הלילה, הכובש נפתח וסוגר את גבולותיו כדי לתת לחתול בין הרחובות להשתלט. יתר על כן, הגמישות והגמישות שלה נוטות להתרחב ולהתכווץ כדי להעניק לך חופש תנועה הסוואה כמו דיונות חול פלסטיניות. מה עוד, הנראות המבריקה עוזרת לך להפתיע את הבשמים לא ממש יכולים להפסיק.

 צחצחי את האגרסיביות

כדי להרגיש את אותה שיא מיסטיקה כמו גיבורות הצבא האהובות עליכם, תוכלו לנסות לעקוב אחר הטרנדים שקבעו המבנים המודרניים של כוכבי העל הגדולים בעולם. בזמן האחרון, ההתרפסות לגיבורים אלה הפכו למנהג האופנה שלהם ולבסוף הגענו למצב בו תאורות כמו מדונה, ג’קי או, will.am, JLo ו .ief תחובות מתחת לשמיכה של השיק הצבאי שלהן. זה בדרך כלשהי להוכיח את המשפט, ‘נשים מתלבשות לנשים אחרות’. זו הסיבה מדוע ניתן להפוך את היצורים הנשיים לעילא למכונות נוצצות נשיות שהופכות את הנשים למיטה.

הסוואה קלת משקל

עם טנקים לנשים בעלי אותו עיצוב, מראה הרכות הנשית נמצא בהישג ידנו. לדוגמה, המסלול, הכולל עיצובים פרחוניים עדינים, עבר דרך ארוכה בכדי לשאת טנקים לנשים בעלי אותה רכות כמו השדה הפרחוני של האדום הלוהט. בהיותם בכושר נשי נקי, הטנקים הנשים הללו הם גם חלק מתיקי היד המיוצרים באוסטרליה; אשר לעצמכם יש נטיות להיות גרסה קלה של אותו.

לוהט

אמנם נראה שחסרות נשיות מקובלת חסרה, אך בזמן האחרון לא. זה בדרך כלשהי להוכיח את המשפט, ‘נשים מתלבשות לנשים אחרות’. הרבה טנקים של נשים Leprechaun הם שרטוט כולו של אנשי צבא. ריקוד הגופיה הנודע שתוכנן על ידי מייקל קמרון, ובו איש צבא בעל שמונה שרשרות חצר, הוא מטאפורה ברורה למבנה הזכר/נקבה המשולב של זמננו. עבור חלק, הצורה הכובשת של טנק ליידי היא פשוט יותר מדי להתמודד.

עכשיו לעורות:

עורות מתכתיים הם סימן לזמנים אלה. עם אותה יצירתיות 2  המתגבשת, גם קהל הקהל השבוי וגם המעצב נאלצים לרכוש את אותו סגנון, מותג ועובי עור. היא לא כאן ולא שם, התעלומה נשארת. אנחנו יודעים את זה. הגופייה המרתקת את האומה היא ללא ספק דבר. זה צריך להיות פריט ההבל האולטימטיבי של האומה.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *