החדשות הטובות בישראל הן שהאבטלה הגיעה כעת לשפל של שנתיים. החדשות הרעות הן שיש הרבה אנשים שמחפשים עבודה שאין להם את היכולות לקחת על עצמם את התפקידים הנדרשים. בחלק מהמקרים מדובר בחוסר השכלה וכישורים ובאחרים אורח החיים שלהם הוא שיאכזב אותם. רבים מאשימים את ההתקנה שלהם ואת הקמת ההורים. עבור רבים זה המצב והם ניסו מאוד לעלות במעלה הסולם בתוך הארגון הנוכחי שלהם. זה נתקל לעתים קרובות בהצלחה מוגבלת.

הנתונים האחרונים מראים כי האבטלה בישראל היא הגבוהה ביותר מאז 2008, והמשרד לסטטיסטיקה לאומית מייחס זאת לירידה במספר הפונים לעבודה. מספר האנשים הטוענים להטבות עלה, בעוד שמספר האנשים הרשומים בביטוח לאומי כדורשי עבודה ירד. אנשים רבים המחפשים עבודה מתלוננים על כך שהם לא יכולים לעשות דבר והם נתקלים במבט ריק כתגובה לבקשותיהם. למרכזי משרות יש נתונים סטטיסטיים על ספריהם המראים את התקופות הגדולות ביותר של תנועת מחפשי עבודה אי פעם, אך אלה הן רק אותן יישומים, שכן אפילו אלה המסוגלים לעבוד, אינם יכולים לקבל עבודה מכיוון שאין להם את הכישורים הדרושים.

השלב הראשון בסיוע למחפשי עבודה למצוא עבודה כרוך בקריאת דרישות התפקיד, אשר יראה לך מה הכישורים הנדרשים לתפקידי עבודה שונים. בנוסף לקריאת דרישות אלה, מומלץ שתתערב גם יותר בתהליך הכשרת העבודה. זהו תהליך הכולל לימוד עצמי, למידה ורכישת ידע ומיומנויות בתחום ספציפי.

תלוי היכן אתה נמצא בעולם, ישנן מערכות שונות המשמשות להעברת תוכן למטרות הדרכה. הכלי HIT, משתמש בהודעות בזמן אמת, משימות קבוצתיות ושיתוף. זה מספק:

  • דרישות התפקיד של המורה מורכבות מכמה מודולים, כולל:
  • קבלת כישורים, הסמכות ותואר להוראה.
  • מיומנויות בסיסיות, שהופכות להיות כישורים משניים כגון עליית מפתחות ומיומנויות מחשב.
  • חינוך מיני ומודעות לצעירים.
  • ידע ומיומנויות אחרים, שהופכים לתוספים חיוניים לאמור לעיל.

ניהול זמן, זכויות זמן, ניהול זמן ונוכחות, ניהול כיתות, טיפול בילדים, כישורי תקשורת, משמעת, פתרון בעיות, ארגון אירועים רשמיים, תכנון ותקצוב, עזרי הוראה, תחזוקה, הזנקת תהליך הלמידה וניהול הכיתה.

  • הבנת אופי ההוראה
  • התנדבות בבית ספר
  • פעמים שקטות בבית הספר, כגון בוקר או אחר הצהריים, כאשר רוב האנשים נמצאים בעבודה
  • יחד עם הצורך לסייע בתכנית הלימודים של בית הספר
  • מבחר המורים והמחנכים של בית הספר
  • האם בית הספר מתאים פיזית או סביבתית?
  • אילו מקצועות או מקצועות עלי ללמד?
  • כיצד אנהל את התלמידים, המורים והצוות?
  • האם כסף הוא בעיה?
  • אין לי ניסיון בעבודה כזו אז מה עלי לעשות?

עשה מחקר על קבלת עבודת הוראה

השלב הבא הוא כתיבת מכתב הכיסוי שלך ו קורות החיים שלך. כדי לקבל שיחת ראיון, תזדקק לקורות חיים טובים. כדי לברר מה הדרישות לתפקיד בו הגשת מועמדות, בצע מחקר על הליכי ראיון עבודה למורה. רוב בתי הספר יעשו גם בדיקת רקע סטנדרטית.

יהיה עליך למלא מידע אישי כגון שם, תאריך לידה, כתובת, כתובת דוא”ל ומספרי טלפון.

יהיה עליך לספק את שם בית הספר, כתובתו, תאריכי העבודה והשפה הרשמית של המדינה בה נולדת.

כמו כן תצטרך לספק תמונה בגודל הדרכון, כמו גם תמונת פספורט נוספת, מיקרופון של הדרכון, תעודת לידה, אישור על שינוי שם, מספר תעודת זהות וטביעות האצבע שלך (קעקועים, פירסינג וכו ‘). יש לספק לפחות תלבושת אחת למבקש לבצע בדיקת רקע.

מנהלי בית הספר יבצעו בדיקה מינימלית של אישוריך ויפנו אליך כשיהיה להם יותר זמן לבצע את תהליך הריאיון הרשמי. באחריות המבקש להודיע ​​לבית הספר על עיכובים ולספק תיעוד על פי בקשה.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *