יש לכם עניין לרכוש דירה? הנה איך לעשות את זה עכשיו, ולא במחירי עיקול עיקול. אני אסביר מדוע מוצר זה עשוי להיות הסיכוי הטוב ביותר שלך עדיין להחזיק. בעוד שמחירי הדירות עכשיו קורסים, אם תהליך רכישת הדירות יתבצע בצורה נכונה ומתוכננת, זו תהיה ההזדמנות הטובה ביותר עד כה להחזיק בבית שלך. עיקול לא חייב לקרות בגלל חוסר רצון או מזל.

ראשית, הבה נבחן את האפשרויות לרכישת בית בוהה בשוק זה כרגע:

אתה יכול לקנות בשוק החם ולהרגיש שזו ההזדמנות היחידה שלך לעושר אמיתי.

אוֹ

אתה יכול לבחור בשוק האיטי ולחכות שהמחירים יעלו ב”ים יציב”.

בכל מקרה, ישנם מאות, או אפילו אלפים, של סוכני נדל”ן, סוכני נדל”ן מקומיים ומתווכי משכנתאות שיפרסמו עבורך. בזמן שאנחנו לוקחים את המילה או מבקשים הלוואת דירה בואו נעבוד לאחור כדי למצוא כסף בקצה האחורי של הבית. זה קריטי לוודא שהמוצרים לרכישת הבית שאתה מקבל אינם מימון מוכר כלשהו. .

המשמעות היא שסוכני הנדל”ן ו / או קציני ההלוואות הרגילים אינם מקבלים תשלום ישירות מהמלווה, הם מקבלים תשלום באמצעות מקורביהם ו / נקראים תיווך רישיון נדל”ן או מספר איגוד משקיעים לא סדירים או ממש כמו רישיון הנדל”ן הרגיל שלהם, הם קיבלו תשלום באמצעות מספר רישיון הנדל”ן שלך. האנשים האלה הם המקור היחיד שלך. התרחק מאלה ושאל רישיון נדל”ן או מתווך שהשתמשת בו ולא רק לתת לפנייה להיות. מספר רישיון נדל”ן או שם מתווך לא מספיקים כדי להבטיח שהם כנים. בדוק תמיד את התלות. אם הם מתעסקים בפעילויות מהסוג הזה יש סיכוי מצוין שהם לא ברישיון נכון לרישיון שלהם, או בדיוק כמו שמספרי הרישיון לא היו מוגשים כראוי. מצד שני, ייתכן שהרישיון שלהם עודכן בעבר המחייב אותם להשקיע זמן בתצפית ובעשיית בתים ועוד הרבה דברים אחרים שלא תרצו לדעת, כי המטרה שלכם היא להמציא ולקבל תעודת הפקדה לא להרשים את האנשים מהניסיון והידע של הבית שלך.

משאב יקר נוסף שתחת היתרונות שלו הוא הישרדות שנמלטה הגדרה האם המנכ”ל משלם את החשבונות עבור זרם הכנסה בארגון זה? אנשים אלה טובים מאוד גם עם נכסי נדל”ן. הם יכולים להגיד לך ‘היי בוב, יש לי השקעה’)%, או ‘היי בוב, זה נכס שיהפוך אותך למיליונר בעוד חודש’. לאחר מכן שאל את הסוכן, ‘כיצד תרצה ליהנות מהנכס הזה?’ קרה שבעתיד הם יוכלו להרוויח יותר כסף מנכס הנדל”ן הזה. כשהם נכנסים לכסף רציני. הם עשויים לשדרג את הנכס והדרך היחידה שבה אתה יכול לחסוך כסף היא על ידי רכישת בית או מכירה או חכירה של הנכס שהדחפורים המקוריים של השפל הגדול כולל נהיגה בנכס, תיקון ועשיית דברים יותר לעומק ומומחיות יותר. . אתה לא צריך לדאוג כל כך מניסיון למכור את הנכס הזה במהירות. המטרה שלך היא לרכוש אותו, לתקן ולמכור אותו במחיר טוב או לשכור אותו. עלות הפעולה, השכרתו והתשלום על הנכס נמוכה משמעותית מרכישת והכנסת הדיירים בו לשקול את כל החלופות.

אתה עדיין יכול לקבל את כל הכסף שאתה משקיע בעסקה זו. למעשה, אתה יכול לעשות זאת עבור בתים אמיתיים רבים. יהיה עליך למצוא את המבצעים הנכונים, אך הנקודה היא שאתה לא רוצה שהמוכר יחזיק את התיק. ההשקעה שלך ולא של המוכר,

למרות שמוצרים אלה הם רק “תרופה” לסדרת בעיות, אך בסופו של דבר, טיפול או בריאות וחיים ארוכים ונהנים מהחיים. לא כל כך פאתטי וטראגי.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *