איך להשיג חופש פיננסי מבלי להתחיל לעבוד מסביב לשעון, לעשות משרה ארוכה של שעות רבות או למצוא עבודה נוספת, וכן, גם לא למכור לכם חלומות על “נכסים דיגטליים” כי בשביל להכניס כסף ולהגיע לחופש כלכלי אתם תצטרכו לעבוד קשה, אבל אתם צריכים גם לעשות כמה שינויים קלים בהרגלי הצריכה שלכם שיביאו לכם חופש כלכלי במהירות.

השכל הישר והרצון להשיג חיים מלאים ומספקים יותר עבורך ועבור משפחתך כנראה יותר הגיוני מאשר לעבוד קשה כל חייך בניסיון להספיק בכדי להשאיר את הראש מעל המים. זו הסיבה שכל כך הרבה אנשים בוחנים אופציות שישחררו אותן כלכלית. אולי הגיע הזמן לקחת את הצעד ולהתחיל להשקיע אסטרטגית בתפקיד שיום אחד תוכל לעמוד על הרגליים שלך ולהיות מסוגל להרשות לעצמך את אורח החיים שאתה והמשפחה שלך התרגלת אליו עם הזמן.

הצעד הראשון שצריך לעשות הוא להיות ממש בטוח שאתה מוכן לעתיד ושאתה עושה כל שביכולתך כדי לוודא שהמטרות שלך מתממשות. תפיסה מוטעית נפוצה היא שחופש כלכלי עוסק בהרבה כסף, כך שתוכל לטייל בעולם ולעשות כרצונך. השלב הבא הוא לקבוע בדיוק לאן זה יוביל בסופו של דבר בטווח הארוך. האם זו הפרישה הפיננסית שחיפשת? האם זו בעצם עצמאות כלכלית? קשה מעט להגדיר את שני המונחים הללו, אך ניתן לומר דבר אחד בוודאות, אך ודאות היא ששני המונחים הללו קשורים בהחלט למקום מבחינת זמן.

עצמאות כלכלית לעומת זאת, אינה קונקרטית, בלתי גמישה ו/או ספציפית במיוחד. עם זאת, כאשר אתה מסוגל להגדיר רעיון ברור ותמציתי במה מדובר, קל יותר למקד את פעולותיך טוב יותר על מנת להשיג זאת. כך ניתן להשיג זאת.

שני הנכסים העיקריים שיש לך כבסיס ליצירת עצמאות כלכלית הם זמן וכסף. כמה מעקרונות הליבה של החופש הכלכלי הם העדר תלות וכל אמצעי שבו תוכל לגרום לכסף שלך לעבוד עבורך. המידה שבה אתה חי מ- funduddz קשורה ישירות לכמה שיש לך וכמה אתה מרוויח, אבל המידה שאתה מסתמך על מימון היא פרק הזמן שאתה מסוגל לפתח את הקריירה והחיים שלך בסביבה. בהתחשב בכך, הייתי אומר שהאמצעי היעיל ביותר להשיג זאת הוא להתחיל לחסוך מוקדם ככל האפשר. אם אפשר, התחל בכל מה שאתה יכול להרשות לעצמך. זה לא קשור לצמצם ולחסוך עד כדי כך שישתרע על פני השנה כולה. אם הצלחת לחסוך סכום סביר של כספים לאורך כל השנה, השתמש בכסף זה היטב במהלך תקופת החגים. נסה ליצור תוכנית שבה תוכל להפריש סכום כסף הוגן להוצאות החג, כך שזה לא יפגע בכספים האחרים שלך. על ידי כך תוכל לזכות באישור שניתן לסמוך על כספך ולא להתעצבן במיוחד בבוא הזמן. כשתגיע עונת החגים וכל זה בילה אתה תהיה די מרוצה.

השלב השני בחשיבותו מבחינת השגת עצמאות כלכלית הוא השקעת זמן משלך לעבודה. כשזה מגיע לעולם הכספים, הזמן הוא פשוט הדבר החשוב ביותר. אינך יכול להרשות לעצמך להיתקע בעבודה ללא מוצא במשך כל חייך. ואתה לא יכול להרשות לעצמך להקדיש לפחות זמן הגון לביצוע משימות קלות שמשלמות את החשבונות. התחל בתהליך של השקעת זמן משלך לעבודה מוקדם ככל האפשר. דוגמה לכך עשויה להיות תוכנית כלשהי שתעזור לך להתחיל לחסוך באופן קבוע. אם תוכל להשקיע בזה זמן קטן מדי שבוע, עד סוף השנה תופתע לטובה ממה ששמרת ובאיזו מהירות הוא יכול לצמוח. שוב, הקפד להגדיר זאת בצורה כזו שלא תגרום לחוסר איזון רב מדי באורח החיים שלך.

עצמאות כלכלית היא דבר שייקח הרבה זמן ועבודה קשה. זהו כלי השקעה לא יעיל שיגביר בקושי את כמות ההכנסות שתוכל להרוויח מהשוק. עם זאת, אם תשקיע את דעתך, אין סיבה שלא תוכל לקבל את עצמאותך הכלכלית.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *