תבליני מזון הודי נלמדו גנטית מאז ימי קדם. סבתא הבריטית, שהגיעה מהודו כטבחית וגנרלית שעל פניו הגיעה הקארי, נהגה לומר “אם תבשלו אותה עם התבלינים, הם ישפרו את זה”.

למה שנבשל עם תבלינים? בלב ליבה, בישול הוא פירוק או הרג של אינסטינקטים, פחדים ורצונות. באותו אופן שבו אלכוהול דורש להרוג את האינסטינקטים הטבעיים שלך כדי לייצר אושר, כך גם בישול צריך להיות תהליך אורגני של הכחשה עצמית. קיצור הדרך הוא להרוג את האינסטינקטים הטבעיים שלך, וזו הסיבה שנוגדי חמצון מתווספים אל גורמה הבישול.

שימוש בתבלינים, יחד עם חומר משפר, ירכך את המרקם שלכם ויוציא את טעמי המנה. בפעם הבאה שאתה יוצא, הקדש זמן להתענג על האוכל שלך. שימו לב איך כל ביס נראה טעים ומתוק יותר? תהליך לימוד הבישול כולל לימוד שמיעה כאשר האינסטינקטים הטבעיים שלך אומרים לך שמשהו לא בסדר, והשימוש בתבלינים יחליק מרקמים וטעמים לא נוחים.

כוויטמינים אנומיים בגוף, התבלינים ייחודיים לתבלינים והם גם משהו שמושך מעל 99% מהצרכנים. בפעם הבאה שאתה מוצא את עצמך בוחר את התבלינים שלך, תחשוב על הקלוריות כמו גם על יותר מ -99% של חומרים מזינים וויטמינים אחרים שאובדים בעת העיבוד. על פי UKEF, בשנת 2006, הודו עקפה את בריטניה כיצרנית התבלינים הגדולה ביותר ועל פי מחקר אמריקאי על התבלינים הנצרכים בשקיות, הודו נמצאת בראש הרשימה. הוא מיוצר גם בצורה מרכזית.

זה יעזור לך להבין מדוע פריטי המזון ההודי צומחים בפופולריות. עבור רבים, זה רק חלק רגיל מהחיים ואף פעם לא הסביר מדוע יש להעדיף אותם על פני מוצרי מזון ממדינות אחרות. עם זאת, לכל מדינה יש הבחנה מאוד מובחנת ומעניינת מהשנייה. זה תלוי בך לגלות את ההבדלים האלה. זה יאפשר לך לקבל החלטה מושכלת מה הכי טוב.

דבר אחד שצריך להתפעל מהאוכל ההודי הוא המגוון שלו. ניתן לסווג את המנות במגוון דרכים. “Paneer”, למשל, יכול להיות אחד מהקטגוריות המשמשות את המטבחים ההודים. חלקים שונים של הודו ישתמשו במגוון תבלינים לאוכל שלהם. כל תרבות מקדישה תשומת לב מיוחדת לתבלינים. לכן קל להתבלבל כאשר אתה מתענג על מנה הודית.

לדוגמה, אחד המאכלים הפופולריים ביותר הוא הסיני ההודי. במקרה זה ניתן לחלק את הסינים ההודים לשתי קבוצות. המתנחלים המוקדמים אכלו ככל הנראה מאכלים דומים לתארוצ’ו ולתרשי. מאוחר יותר, גם פיתחה סגנונות בישול משלהם שהשתלטו מאוחר יותר על ידי שאר הקסטות החברתיות.

ההבדל העיקרי בין השניים הוא שהראשון מערבב אורז ומוצרי אורז אחרים עם קורטוב שמנת. המאוחר יותר נמנע בכלל משימוש בשמנת. הסיבה לכך היא שהם עוסקים בשמן קוקוס במקום בשמנים אחרים.

שיטות הבישול של ארוחה הודית הן רבות. השיטות הנפוצות ביותר הן טיגון ואידוי. הטיגון מהיר יחסית וקל לביצוע אך יכול להפוך את האוכל לחריף במיוחד. ניתן לבצע אידוי בסיר לחץ אך שוב צריך לבשל אותו מראש עם שמן.

אחרי שאמרתי את זה, לא משנה באיזו שיטה תבחר, תהיה סמוך ובטוח שתעשה כמה צעדים קצרים להכנת הארוחה שלך. לארוחה נכונה, כדאי להוסיף קארי על בסיס אורז כדי לתת לאוכל טעם ייחודי.

זו תהיה רק ​​ההתחלה של מסע אפיקורי. נחקור את התבלינים, עשבי התיבול והפירות המשמשים את המטבחים ההודים השונים. סביר להניח שלא תהיה מוכן למנות החמצמצות, שניתן לייחס אותן לעוצמה הגבוהה של התבלינים ועשבי התיבול במנות אלה.

הוספת תגובה

Your email address will not be published. Required fields are marked *